Introductie
Een van onze opdrachtgevers, Havenbedrijf Amsterdam, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim Teamleider Financiële Administratie. De opdracht start per begin juni en heeft een looptijd van minimaal 6 maanden. Er geldt een optie op verlenging. De gevraagde inzet bedraagt gemiddeld 24 uur per week.
Organisatie
De afdeling Finance & Control bestaat uit 14 collega’s in de teams ‘Financial control’, ‘Grootboek’ inclusief projectadministratie en ‘Verkoop’. Het team purchase to pay (waaronder crediteurenbeheer) is vanaf 2024 ondergebracht bij Procurement.
De afdeling is in transitie waarbij in 2024 een visiedocument is opgesteld en projecten zijn bepaald om deze transitie te volbrengen. Eén van de projecten is het samenvoegen van teams Grootboek en Verkoop tot 1 team administratie.
De overige projecten liggen veelal op het gebied van procesverbetering en – automatisering, samenwerking binnen het team en bedrijf en cultuur.
Functie
Momenteel hebben de teams Verkoop en Grootboek hun eigen teamleider. De uitvoerende werkzaamheden zijn goed belegd binnen de teams en de wens is beide teams te laten aansturen door één teamleider. De interim opdracht wordt op deze manier ook ingestoken.
Als teamleider:
- Ben je verantwoordelijk voor de directe aansturing van de teams Verkoop en Grootboek (6 medewerkers en 1 werkstudent) .
- Bewaak je de continuïteit en kun je delegeren.
- Geef je richting aan het team, coach je collega’s en motiveer je hen in hun persoonlijke en professionele ontwikkeling.
- Spring je in op het moment dat er, mogelijk, gaten vallen in de uitvoering van werkzaamheden.
- Rapporteer je aan het hoofd Finance & Control.
Daarnaast speel je als teamleider een rol in de professionalisering van de processen en producten van de afdeling. Hierbij ligt de nadruk op automatiseren en efficiënter inrichten van werkzaamheden. Op basis van jouw kennis en ervaring bekijk je of en hoe werkzaamheden anders kunnen worden ingericht. Dit geldt ook voor de invulling van de rol van de teamleider zelf. De implementatie van deze verbeteringen zullen samen met het team worden geplot in een roadmap.
Functie-eisen
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een financiële of bedrijfsadministratieve functie.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een aansturende/coördinerende rol.
- Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met projectadministratie.
- Ruime en recente ervaring, met Exact Globe. Niet langer dan 2 jaar geleden.
- Ervaring met Microsoft Excel op gevorderd niveau. Draaitabellen maken, verticaal zoeken, gegevensanalyses.
Geef in jouw CV en motivatie specifiek aan hoe jij aan bovenstaande voorwaarden voldoet.
Inlichtingen
Denk jij aan de functie-eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature/opdracht toegespitst- CV (in Word), veilig via onze website. Geef in het cv duidelijk aan hoe jij aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Wat staat er in je CV?
Uiteraard omvat het CV jouw levensloop qua werk en ervaring. Denk eraan in jouw CV zoveel mogelijk woorden uit de taakomschrijving terug te laten komen. Dit zorgt voor herkenbaarheid bij de lezer.
Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag samenwerken.
Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!
Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, +31 85 833 2040.
Sollicitatie
DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.
Alle overige opdrachten staan hier